سوالی از فتنه گران
سوالی از فتنه گران

بحث تقلب بود، تقلب در انتخابات و ظاهرا جریانی بود سیاسی، اما آنچه که در روزهای بعد بیشتر خودنمایی کرد، آزادی و بی بندی باری بود؛ حال این دو چه ارتباط به یکدیگر داشت را  باید از برنامه ریزان آن پرسید که چه شد تفکر رضا شاه زنده گردید.
و چه شد عواملتان  لباس حیا و عفاف را کنار گذاردند و حتی پا را فراتر گذاشتند، و سرباز با بصیرتی که در جبهه مقابل ایستاده بود را بزور عریان کردند؟[۱] و باید پرسید چرا محکوم نکردید کسانی  را که در روز عاشورا با پوشیدن لباس های نامناسب و به نوعی برداشتن حجاب، بصورت مختلط به هلهله و رقص و پایکوبی پرداختند.[۲]
هر چند دسیسه های دشمنان همچون سال های قبل  با بصیرت مردم ایران و درایت مقام معظم رهبری، خنثی و در ۹ دی با حضور میلیونی مردم تیر خلاص خورد.
اما دو  سوال دیگر باقی ماند:
سوال اول از فتنه‌گرانی است که این هتاکان در روز عاشورا را، امت خداجوی خواند در حالی که  در خارج  از ایران خدا را فراموش کردند و در برنامه زنده تلویزیونی بیگانه، رسما بی حجاب شدند! [۳]
و سوال دوم: آیا حجاب دختران ما تا به این حد برای غرب و استکبار جهانی  مهم است که با اینکه در  آغاز فتنه، درگیری بر سر انتخابات بود اما ادامه آن عملا بر سر آموزه های ناب فرهنگ اسلامی همچون حجاب و اصل ولایت فقیه بود!

 ===================================

پی نوشت :

[۱] http://www.seratnews.ir/fa/news/90973
[۲] http://www.seratnews.ir/fa/news/90973
[۳]http://www.farhangnews.ir/content/2352

 



[ جمعه 14 آذر 1393 ] [ 13:56 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 1010 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )